Kodulehe tegemine

 

Kodulehe valmistamine

Teeme Teile kaasaegse kodulehe lahenduse, mis on esinduslik, hästi hallatav ja stiilne.
Mugava sisuhaldusega saab infot, illustratsioone, sisulehti ja menüüsid alati vastavalt
vajadusele kiiresti ja lihtsalt muuta. Dünaamiline kaasaegne disain kohandub ka
nutitelefoni ja tahvelarvuti ekraani jaoks. Lihtsama kodulehe tegemine toimub
vajaliku info olemasolul vaid mõne päevaga.

Hinnad alates 299€

 

 


Miks valida meid?

Tegeleme iga kliendiga personaalselt, selgitame välja Teie ettevõtte vajadused ning leiame sobiva lahenduse. Ka graafiline disain kuulub meie tegevusvaldkonda, seeläbi saame Teile pakkuda terviklikku lahendust alates visiitkaardi/trükiste kujundamisest kuni logo ja kodulehe loomiseni. Aitame kaasa Teie ettevõtte ühtse kontseptsiooni kujundamisele. Sõltuvalt Teie vajadustest ja kodulehe keerukusest leiame sobiva kavandi, mis on esinduslik, mugav kasutada ja tänapäevaselt lahendatud. Varasemad kogemused kodulehtede valmistamise ja graafilise disaini loomisel on abiks olnud, et igapäevaselt paremini klientide soove lahendada. Uue domeeni registreerimisega 6 kuud veebimajutust tasuta.

 

 

Domeeni registreerimine

Aitame Teil sobiva domeeni ja meiliaadressid registreerida.

Domeeni kolimine

Selle toimingu jaoks on Teil vaja oma praeguse domeeni teenusepakkuja käest küsida autoriseerimiskood, mille abil saame alustada domeeni üleviimist teise haldusalasse. See protseduur on Teie jaoks tasuta ja toimub kiiresti.

Mis on domeen?

Domeen tähendab teatud organisatsiooni aadressi internetis. Näiteks viib aadress www.naidis.ee Teid meie veebilehele ehk meie virtuaalsesse keskkonda. Samuti aadressile info@naidis.ee edastatud kiri jõuab meie virtuaalsesse postkasti.

Soovitusi kodulehe tegemisel

Veebilehel navigeerimine olgu lihtne –  menüü võiks olla selge, konkreetne  ja kasutajat huvitav info kättesaadav.  Ettevõtet tutvustav info, tooted ja teenused, hinnad, kontaktandmed, uudiste rubriik. Mõelge hoolikalt läbi, mida soovite veebilehel kajastada, vältida tuleks üleliigset infot.

  • Korrektne ja esinduslik leht – lehe küljastajate esmamulje kujuneb vaid mõndade sekundite jooksul, hoolitsege selle eest, et  esmane mulje Teie ettevõttest jääks hea. Kodulehe sisu ja välimus olgu kooskõlas firma kontseptsiooniga.
  • Hoidke veebilehte liigse koormuse eest  –  ei ole mõistlik kasutada liigseid visuaalseid elemente jms, kui koormuseid vältida toimub lehe laadimine palju perfektsemalt.
  • Kliendibaasi haldamise info – looge tagasiside võimalus, selle abil saate süsteemi paremaks muuta, samas pälvite uute küljastajate poolehoidu eelneva positiivse tagasiside ja soovitajate näol.

 

Kodulehe optimeerimine ehk SEO

Edukalt optimeeritud veebilehte näidatakse Google’i otsingutulemuste seas eespool. Ehk kui tavaliselt inimene otsib mingit märksõna (näitab üles huvi teatud toote/teenuse vastu), siis õigesti seadistatud SEO toob esimeste Google tulemuste seas välja just Teie lehekülje.

Märksõnde leidmine ja nende kasutamine

Sellest peaks kodulehe arendamisel alustamagi. Märksõnad peavad olema seotud Teie ettevõtte tegevusaladega, kuid samas olema ka populaarsed otsingusõnad. Seega kui hakkate neid looma, siis mõelge, milliste märksõnade abil klient peaks jõudma Teie toote/teenuseni, mitte kuidas Teie  tahaks, et ta sinna jõuaks. Edasi kasutage  neid märksõnu enda kodulehe aadressiribal, pealkirjades, sisutekstides, piltide kirjeldustes jne.

Mida kujutab endast responsive veebileht?

Kasvav nutiseadmete kasutajate  arv on endaga kaasa toonud nõudluse mobiilsete seadmete sõbralikud veebilehe tüübid. Nutiseadmetest tehtavad tehingud suurenevad igapäevaselt ja jätkuvad tõusvas trendis. Viimase paari aasta uuringud tõdevad, et nutiseadmete populaarne kasutamine tekitab nõudlust uue taseme seadmetundlike kodulehtede  disaini ja navigeerimimise järele.

  • Kasutajale mugav formaat tagab, et lehe sisuga tutvutakse põhjalikumalt
  • Teie ettevõtte veebileht näeb ühesugune välja igast seadmest vaadatuna
  • Kodulehe sisu, kaasa arvatud tekstid ja fotod on mugavalt hallatavad ning loetavad
  • Meeldiv kasutuskogemus kliendile, suure tõenäosusega naaseb klint taas lehele
  • Mida kauem külastajad lehel viibivad, seda suurema tõenäosusega sooritatakse kasulik tehing